fredag 2 september 2011

Kunskaper som finns eller önskas

Under den här rubriken, ute i listen till höger, kommer vi lägga upp sånt som ni önskar få hjälp med, eller sånt som ni kan tänka er att lära ut till oss andra.


Risbrogäddorna kommer som vanligt inte att ha några bokade kurser eller "måsten" under stickeventet, men det kanske blir någon spontan workshop istället. Tillsammans har vi en stor kunskapsbank och visst delar vi gärna med oss till varandra?
Om Du är "expert" på något teknik eller vill lära ut något i "önskelistan" så får du jättegärna dra igång en minikurs för oss andra. Ta gärna med dig lite passande material och beskrivningar eller länkar till bra beskrivningar.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag såg att någon kan tvåändsstickning. Det är jag definitivt intresserad av.

Anonym sa...

Hej.

Jag skulle vilja lära mig att sticka efter mönster, men får inte till det. Kan lite, men det finns mängder med sticktermer som jag inte kan eller vet hur jag ska göra. Kan det vara någon mer som inte kan...*hoppas*...

vonna G